فهرست بلاگ ها

صفحه 1 از 9 | تعداد نتایج : 180 | 1 - 20
برو به صفحه :
تعداد در صفحه:
  - تغییر کردن برندها، تنها قانونی است که تغییر نمی کند!
تغییر کردن برندها، تنها قانونی است که تغییر نمی کند!
روزی روزگاری مدیر یک کارخانه ساعتش را گم می کند. آگهی می دهد که به یابنده جایزه ای نفیس خواهد داد. فردای آن روز پسر کوچکی به کارخانه می آید و می گوید می توانم ساعت شما را پیدا کنم . مدیر کارخانه...
  - 7 نکته کلیدی برای تبلیغات اثرگذار
7 نکته کلیدی برای تبلیغات اثرگذار
برای تبلیغات مناسب نیاز به انجام فعالیت هایی دارید که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. 1- طراحی یک وب سایت برای کسب و کار شما بسیار واجب است امروزه با گسترش سایت های اینترنتی زمینه مناسب...
  - تغییر کردن برندها، تنها قانونی است که تغییر نمی کند!
تغییر کردن برندها، تنها قانونی است که تغییر نمی کند!
روزی روزگاری مدیر یک کارخانه ساعتش را گم می کند. آگهی می دهد که به یابنده جایزه ای نفیس خواهد داد. فردای آن روز پسر کوچکی به کارخانه می آید و می گوید می توانم ساعت شما را پیدا کنم . مدیر کارخانه...
  - نقش پژوهش در تولید تبلیغات کارآمد
نقش پژوهش در تولید تبلیغات کارآمد
کسی که می خواهد در دنیای تبلیغات به موفقیت برسد، باید دانش جامعی در مورد موضوعات مختلف داشته باشد. یک دفتر تبلیغاتی باید کتابخانه ای مجهز از کتاب هایی در تمام زمینه ها داشته باشد. گاهی یک مسئول...
  - از واپس زنی مخاطب تا تجربه مشارکت در امور خیر / برگ های برنده ای که گاه محکوم به شکستند
از واپس زنی مخاطب تا تجربه مشارکت در امور خیر / برگ های برنده ای که گاه محکوم به شکستند
هر معادله چند بخش اصلی و تعدادی وجه فرعی اما تأثیر گذار دارد. قرار نیست در این مطلب به تدریس ریاضیات و دیفرانسیل گسسته بپردازیم، اما باید بپذیریم که به قول شیفتگان ریاضیات، این رشته در هر بخشی از...
  - از واپس زنی مخاطب تا تجربه مشارکت در امور خیر / برگ های برنده ای که گاه محکوم به شکستند
از واپس زنی مخاطب تا تجربه مشارکت در امور خیر / برگ های برنده ای که گاه محکوم به شکستند
هر معادله چند بخش اصلی و تعدادی وجه فرعی اما تأثیر گذار دارد. قرار نیست در این مطلب به تدریس ریاضیات و دیفرانسیل گسسته بپردازیم، اما باید بپذیریم که به قول شیفتگان ریاضیات، این رشته در هر بخشی از...
  - برندها و ارزش ویژه برند
برندها و ارزش ویژه برند
ممکن است برند از دیدگاه مصرف کنندگان و یا دیدگاه صاحبان برند تعریف شود، همچنین گاهی اوقات برندها براساس هدفشان و گاه با ویژگی های خود تعریف می شوند. اما اگر بخواهیم یک تعریف کلی از برند داشته...
  - مکانیزم اثرگذاری تبلیغات
مکانیزم اثرگذاری تبلیغات
یعنی چطور می شود کالایی که تا دیروز کسی به سراغش نمی رفت در اثر بازیهای تبلیغاتی به یک احتیاج بدل می شود و انسانها برای تصاحبش قیمتی معادل چند برابر قیمت واقعی آن می پردازند. در حین مطالعه این...
  - مهم ترین مولفه در توسعه شخصی چیست؟
مهم ترین مولفه در توسعه شخصی چیست؟
تصور این که نام ما تاثیری در زندگی و معیشت ما نداشته باشد بسیار دشوار است. مبادله “نام” میان انسانها گام نخست برای ایجاد یک رابطه انسانی،تجاری،اجتماعی و سیاسی یا گسترش هر گونه پیوند عاطفی است. کما...
  - آیا برندسازی احساسی نتیجه بخش است؟
آیا برندسازی احساسی نتیجه بخش است؟
برندسازی همواره با بکارگیری لوگو، شعار، طرح رنگ و یا موارد دیگر شناخته شده است. یکی از مهم ترین راه هایی که باعث می شود یک برند به زندگی مردم راه پیدا کند، تاثیراتی است که بر زندگی مشتریان خود می...
  - شناخت داخلی برند: مهم ترین بخش معرفی برند
شناخت داخلی برند: مهم ترین بخش معرفی برند
وقتی فرآیند گسترده برندسازی را طی می کنید، یک استراتژی جدید، یک پیام جدید، و شاید حتی یک لوگو یا شعار جدید خواهید داشت. اما بعد چی؟ به عنوان کارشناس، می توان گفت اغلب به دنبال تبلیغات رسانه ای و...
  - روش های فروش اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک و خانگی / کاتالیزوری به نام بازارهای اینترنتی
روش های فروش اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک و خانگی / کاتالیزوری به نام بازارهای اینترنتی
تجارت الکترونیک به تازگی در کشور ما نفوذ بسیار زیادی داشته است و اکثر فروشندگان مایل هستند که از مزایای این روش کم هزینه و پرمنفعت برای بازاریابی و فروش محصولات شان استفاده کنند. در واقع این روش...
  - یک مدل کاربردی برای برندسازی شخصی
یک مدل کاربردی برای برندسازی شخصی
در اینجا یک نقشه‌ی راه کل‌نگر معرفی خواهد شد که به شما کمک می‌کند هویت برند فردی خود را تنظیم و اجرا کنید. این مدل ارگانیک از چهار فاز تشکیل می‌شود که بدنه‌ی یک برند فردی معتبر را تشکیل می‌دهند:...
  - ۵ گام تا نامگذاری یا تغییر نام برندتان
۵ گام تا نامگذاری یا تغییر نام برندتان
یک شاخه گل رز را هر نام دیگری بنامید، بوی خوشی دارد، اما یک برند با هر نام دیگر چطور؟ این سوالی است که بسیاری از شرکت ها که درگیر نامگذاری (یک محصول جدید، تغییر نام برند موجود، و یا نامگذاری یک...
  - مدل برندسازی سازمانی (چشم انداز، تصویر ذهنی، فرهنگ)
مدل برندسازی سازمانی (چشم انداز، تصویر ذهنی، فرهنگ)
برای ساخت یک تجارت جهانی، تاکید بازاریابی بر تغییر از محصول برندها به برندسازی سازمانی است، به طوریکه در مطالعات بازاریابی، برندسازی و هویت سازمانی با رشد آگاهی از برندهای سازمان می توانیم دید،...
  - از بهینه ساز موتور جست و جو استفاده کنید
از بهینه ساز موتور جست و جو استفاده کنید
اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقه مند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده اید.( Seo (search engine optimize به معنای بهینه ساز موتور جست و جو است. شما باید...
  - رموز لوگو و روابط برندسازی
رموز لوگو و روابط برندسازی
برندسازی موفق یک شرکت، فرایند طولانی دارد که شامل طراحی و تحقیقات گسترده می باشد. برند واقعا باید هدف خدمات و یا محصولات شما را و نحوه تاثیر آن بر مصرف کننده را برساند. لوگو یکی از جنبه های اصلی...
  - بررسی کمپین های تبلیغاتی دو کمپانی کوکاکولا و پپسی / رقابت نوشیدنی ها
بررسی کمپین های تبلیغاتی دو کمپانی کوکاکولا و پپسی / رقابت نوشیدنی ها
طی سال ها، کوکاکولا و پپسی، دو کمپانی پیشرو و رقیب در صنعت نوشابه های گاز دار بوده اند. این دو شرکت برای به دست گرفتن سهم بازار، دائما با یکدیگر در حال مبارزه هستند. در حال حاضر، هر یک از این دو...
  - ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ شایعه یا واقعیت؟
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ شایعه یا واقعیت؟
انتخاب تیتر مناسب به گونه ای که مخاطب را در همان ابتدا مجذوب کند، اگر نگوییم برای همه طراحان آگهی، برای اغلب افراد در لیست کارهای دشوار قرار دارد. همان طور که پیش از این در ایده های قبلی گفته شد،...
  - دوازده مفهومی که آینده نزدیک ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد
دوازده مفهومی که آینده نزدیک ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد
سرعت پیشرفت تکنولوژی شتاب ثابتی ندارد. در قرون وسطی به مدت ۳۰۰ سال خیش گاو آهن برای شخم زدن زمین، شاهد هیچ تغییری نبود. اما اکنون سرعت تغییرات در سایه تکنولوژی آنقدر با شتاب صورت می گیرد، که گوشی...
صفحه اول < صفحه قبلی 1 2 صفحه بعدی > صفحه آخر
صفحه 1 از 9 | تعداد نتایج : 180 | 1 - 20